HEWLEE® presenta l'attrezzatura di crimpatura alimentata da batteria HL-300B

HL-300B è un attrezzo per crimpare i capicorda Cu/Al con cavi da 10 a 300 mm2.Hè alimentatu da Li-ion, attuatu da u mutore è cuntrullatu da MCU.Cù un sistema idraulicu d'alta pressione, hè un strumentu perfettu per esse usatu in u situ di custruzzione elettrica.

nutizie-gio-

Reguli Generali di Sicurezza

Per travaglià in cundizzioni sicura cù stu strumentu, hè imperativu di leghje attentamente e indicazioni per l'usu è di seguità l'istruzzioni chì cuntene.se ùn rispettate micca l'infurmazioni scritte in quellu manuale d'istruzzioni, a garanzia serà annullata.

1.Sicurezza di l'area di travagliu
a.Mantene l'area di travagliu pulita è chjara.I spazii scuri o scuri invitanu à l'accidenti.
b.This strumentu ùn hè insulated, per piacè ùn aduprà nantu à cunduttore live.
c.Please ùn aduprate o guardà u strumentu sottu altu temperature, o unu circundante riempimentu cù fluidu corrosive.Prestate attenzione à i kit di sigillatura chì invechjenu.
d.Keep i zitelli è bystander luntanu, mentri upirari lu strumentu crimping batterie.E distrazioni vi farà perde u cuntrollu.

2.Sicurezza elettrica
e.Assicuratevi chì u plug coincide cù u sediu di u plug.Ùn pruvate mai cambiamenti in u plug.
f.Ùn mette micca l'arnesi, a batteria è u caricatore sottu à un ambiente piovoso o umidu, hè faciule fà un accidentu di scossa elettrica se l'acqua entra in u sistema elettricu di l'utillita.
g.Ùn aduprate micca u filu elettricu per portà, tira, o per sguassate u plug.U filu dannatu o intrecciatu pò causà un accidente di scossa elettrica.
h.Se u caricatore hè statu fermamente crashatu, o cadendu o qualsiasi altri danni chì succedenu, per piacè ùn pruvate micca di riparà da sè stessu, rinviate à u centru di serviziu autorizatu u più prestu pussibule.U caricatore dannatu pò causà un accidente di scossa elettrica.
i.A megliu temperatura per a carica hè trà 10 ℃ - 40 ℃.Assicura ti
u foru di l'aria di a bateria è u caricatore sò scuperti durante a carica.
j.Per piacè, staccate u plug quandu scontra un maltempo.
k.Per piacè ùn brusgià a bateria o fate ch'ella sia in cortocircuite, pò esse
pruvucà una splusione.
l.Mantene u strumentu fora di a portata di i zitelli è altre persone chì ùn sò micca familiarizati cun ellu.

3. Sicurezza persunale
m.Stà attenti, fighjate ciò chì fate è utilizate u sensu cumunu quandu operate l'utillita.Ùn aduprate micca u strumentu mentre site stancu o sempre sottu a influenza di droghe, alcolu o medicazione.Un mumentu di disattenzione pò esse risultatu in una seria ferita persunale.
n.Aduprà l'equipaggiu di sicurità.Aduprate sempre l'equipaggiu di sicurità cum'è a maschera, u cascu, u cappucciu di sicurezza, i scarpi insulanti è etc. per riduce u risicu di ferite persunale.
o.Vestite bè.Ùn portate micca vistimenti o ghjuvelli.Mantene i vostri capelli, vestiti è guanti luntanu da e parti in muvimentu.E gioielli di vestiti solti o capelli longi ponu esse chjappi in parti in muvimentu.
p.Mantene l'arnesi di putenza.Verificate u misalignamentu o u ligame di e parti in muvimentu, a rottura di e parti è qualsiasi altra cundizione chì pò effettuà u funziunamentu di l'utillita.In casu di danni, fate riparatu l'utillita prima di l'usu.Parechji accidenti sò causati da arnesi di putenza mal mantenuti.
q.Per piacè aduprate l'uttellu bè, l'uttellu cù u putere currettu farà u travagliu megliu è più sicuru à a tarifa per quale hè statu cuncepitu.
r.Ùn mette i vostri ditte in u capu di l'utillita durante u funziunamentu.I vostri ditte ponu esse pizzicate assai severamente.

imagine 9 Dimensione standard di fustella esagonale:10.16.25.35.50.70.95.120.150.185.240.300 mm2

Se dumandate una dimensione speciale o una forma speciale, cuntattate u distributore o u fabricatore, ponu fà a morte secondu e esigenze di dettagliu.

imagine 9
Per piacè selezziunate a fustella curretta secondu u terminal AL / CU chì deve esse crimpatu, per sceglie a fustella sbagliata pò causà un risultatu di crimping scioltu o generà assai frese.

Manutenzione è serviziu

U strumentu guadagna un disignu altu precisu, per piacè aduprate bè è ùn disassemblellu da una persona pocu prufessiunale, altrimenti ùn seremu micca rispunsevuli di i prublemi causati da l'abusu sopra.O purteremu a riparazione se l'utilizatori sò disposti à pagà per u costu di i pezzi di ricambio.

1. Mantene strumentu seccu.Qualchese acqua pò corrode a superficia di l'utensili, parti metalliche o elettriche.In casu di cuntattu cù l'acqua, caccià a bateria è assemblea torna quandu l'uttellu hè completamente seccu.
2. Evite gran temperatura fluctuating à u strumentu.Altrimenti, pruvucarà a deformazione di l'alloghju in plastica, accurtà a vita di e parti elettriche è dannu a bateria.
3. Per piacè ùn aduprate micca agenti chimichi per lavà u strumentu.
4. Per allargà a vita di vita, cambiate l'oliu idraulicu annu.
5. Se u strumentu ùn hè micca usatu per un bellu pezzu, assicuratevi chì a pusizioni stà nantu à a so pusizioni di partenza, sguassate u strumentu è pitture l'oliu rustproof sia à l'utillita sia à l'accessori.Pigliate a batteria è mette in scatula è guardate l'attrezzi in un ambiente seccu.
6. U kit di sigillatura in u strumentu sarà abraded in un certu gradu dopu à usu, quandu l'oliu fughje assai, per piacè cuntattate u distributore per rimpiazzà u kit di sigillatura in tempu.

imagine 4

imagine 9

1.Ùn batte micca ogni parte di u strumentu, altrimenti pruvucarà ferite.
2.U disignu di a vite limite nantu à a testa hè per impediscenu a testa da caduta o popping.
3.Make chì a testa hè stata chjosa fermamente durante u funziunamentu.
4.The vàlvula di salvezza integrata passa per un test di pressione strettu prima di cummercializazione, per piacè ùn aghjustate micca a pressione da una persona micca prufessiunale.Se a prissioni ùn hè micca abbastanza per piacè vultà l'arnesi à u centru di serviziu, U strumentu solu pò esse riutilizzatu dopu à cuntrollà è a prova di persona furmatu.

Capisce u vostru Strumentu

HL-300B è un attrezzo per crimpare i capicorda Cu/Al con cavi da 10 a 300 mm2.
Hè alimentatu da Li-ion, attuatu da u mutore è cuntrullatu da MCU.
Cù un sistema idraulicu d'alta pressione, hè un strumentu perfettu per esse usatu in u situ di custruzzione elettrica.

1. Specificazione

Max.forza di crimpatura: 60KN
Gamma di crimpatura: 10-300 mm2
Stroke: 17 mm
Oliu idraulicu: Shell Tellus T15#
Température ambiante : -10 à 40 ℃
Batteria: 18v 5.0Ah Li-Ion
Ciclu di crimpatura: 3s-6s (secondu a dimensione di u connettore)
Crimpatura / caricatore: Circa.260 crimps (Cu150 mm2)
Tensione di carica: AC 100V〜240V;50〜60Hz
Tempu di carica: Circa.2 ore
Display OLED: mostra a tensione, a temperatura, i tempi di crimping, l'infurmazioni di errore
Accessori:
Matrice di crimpatura (mm2): 10.16.25.35.50.70.95.120.150.185.240.300
Batteria: 2 pezzi
Caricatore: 1 pezzi
Anellu di sigillatura di u cilindru: 1 set
Anellu di sigillatura di a valvula di sicurezza: 1 set

2. Descrizzione di cumpunenti:

Parts No.

Descrizzione

Funzione

1

Detentore di fustella Per a fissazione di fustelle

2

Mori Per crimpatura, fustella intercambiabile

3

Latch Per bloccare/sbloccare la testa di crimpatura

4

Vite limitata Per impedisce a testa di cadere o spuntà

5

Indicatore LED Per indicà a cundizione operativa è a situazione di scaricamentu di a batteria

6

Clips di conservazione Per serratura / sbloccare fustelle

7

Una luce LED bianca Per illuminà a zona di travagliu

8

Trigger Per principià l'operazione

9

Pulsante di ritrazione Per a retrazione manuale di u pistone in casu di una operazione sbagliata

10

Lock batterie Per chjude / sbloccare a bateria

11

Batteria Per furnisce l'energia, Li-ion ricaricabile (18V)
imagine 6

imagine 9

U prucessu di crimping pò esse interrottu in ogni mumentu, liberendu u trigger.

imagine 9

Ùn mette i vostri ditte in u capu di l'utillita durante u funziunamentu.I vostri ditte ponu esse pizzicate assai severamente.

imagine 8

imagine 9

A bateria pò esse usata per centinaie di volte, quandu a vita hè ridutta ovviamente, cambiate à una nova bateria per piacè.

Per piacè, carricà a bateria in tempu per evità ch'ella sia usata assolutamente;altrimenti diventerà inutilità per sempre, se a bateria ùn serà micca usata per un bellu pezzu, si scaricarà automaticamente.Assicuratevi di carricà una volta per / ogni trimestre.

3. Utilizazione di u strumentu:

1) Prima avete da verificà chì l'indicatore LED hè chjaru o micca.Se l'indicatore hè luminosu per più di 5 seconde, significa chì ùn ci hè micca putenza di a bateria è deve cambià a bateria piena per stabilisce l'utile.

2) Selezziunate i fusti giusti per l'applicazione prevista.

imagine 9Ùn operate micca u strumentu cù i nostri fusti.

U capu di crimpatura deve esse apertu spinghjendu u scroccu, mette duie fustelle su è giù dopu avè attivatu i clips di ritenzione.Allora u materiale di cunnessione deve esse posizionatu in a testa di crimpatura currettamente per inizià a prucedura di crimpatura.

3) Un prucessu di crimping hè iniziatu da cambià u trigger.Hè definitu da u muvimentu di chjusu di i fusti.U materiale di cunnessione hè posizionatu in a mità stazionaria di i fusti di crimping è a parte in muvimentu si avvicina à u puntu di compressione.

4) Un ciculu di crimping hè terminatu quandu i fusti cuntrate l'un l'altru è quandu a forza massima di crimping hè ghjunta.Dopu chì i cicli di crimpatura sò finiti, u pistone si ritrae automaticamente.Dopu un novu ciculu di crimping pò esse iniziatu o u prucessu di crimping pò esse terminatu aprendu u latch è sguassate u materiale di cunnessione da a testa.

4. Descrizzione di a funzione:

1. imagine 9MCU - rileva automaticamente a pressione durante l'operazione è furnisce a prutezzione di sicurezza, spegne u mutore è resetta automaticamente dopu l'operazione.

2. imagine 10Reset automaticu - liberate a pressione automaticamente, ritirate u pistone à a pusizione di partenza quandu ghjunghje à u massimu output.

3. imagine 11Reset manuale - pò ritruvà a pusizione à a pusizione iniziale in casu di una crimpatura incorrecta

4. imagine 12L'unità hè dotata di una pompa à doppia pistone chì hè carattarizata da un avvicinamentu rapidu di i filiere in avanti à u connettore è un muvimentu di crimpatura lento.

5. imagine 13U capu di crimping pò esse giratu lisamente da 360 ° intornu à l'assi longitudinale per ottene un accessu megliu à i cantoni stretti è altre zone di travagliu difficili.

6. imagine 14 imagine 15Un sonu significativu serà intesu è un schermu rossu lampeggia in casu di errore.

Un LED biancu illumina u spaziu di travagliu dopu avè attivatu u trigger.Si spegne automaticamente 10 sec.dopu avè liberatu u trigger.

7. imagine 16Tuttu u strumentu hè cuntrullatu da un trigger.Questu risultatu in ogni manighjà faciule è una presa megliu cumparatu cù una operazione di dui buttone.

8. nutizia-17E batterie Li-ion ùn anu nè effettu di memoria nè autoscarica.Ancu dopu à longu piriudu di non funziunamentu, u strumentu hè sempre prontu à upirari.In più, vedemu un rapportu di pesu di putenza più bassu cù 50% più capacità è cicli di carica più brevi paragunate à e batterie Ni-MH.

9. imagine 18Un sensoru di temperatura face chì l'uttellu smette di travaglià automaticamente quandu a temperatura di più di 60 ° C sottu un longu tempu di travagliu, u signale di difettu sona, significa chì l'uttellu ùn pò micca cuntinuà u travagliu finu à chì a temperatura hè ridotta à u normale.

Seriu No.

imagine 9

imagine 9 

Istruzzioni

Ciò chì significa

1

Auto-controllu Auto-verificà per assicurà chì tuttu hè bè

2

★-5 sec

Overload U sistema idraulicu pò esse dannatu è deve esse verificatu immediatamente

3

★ ★ ★

● ● ●

Segnale di carica Mancanza di putenza è bisognu di carica

4

★-5 sec

●—5sec

L'energia manca di avvisu Nisuna putenza è bisognu di carica immediatamente

5

★★

●●

Avvisu di temperatura Temperature troppu altu è bisognu di rinfriscà

6

★★★★

●●●●

Nisuna pressione U mutore funziona ma senza pressione

Istruzzioni di u funziunamentu

Per piacè verificate attentamente prima di operare.Assicuratevi chì u strumentu hè cumpletu è ùn hà micca parte di danni.

Carica
Push a bateria in u caricatore è cunnette u plug, cù u sediu di plug.Assicuratevi chì a temperatura di l'ambienti hè trà 10 ℃ - 40 ℃.U tempu di carica hè di circa 2 ore.Per piacè vede l'illustrazione sottu.

nutizie-21

Tempu di post: Jul-13-2022